Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:08:24 MET

Rafał Łukawski napisał(a):

> Na 100% nie wiem jak to jest z tą wymianą, choć mamy jednego grupowicza,
> który twierdzi, że praktycznie zawsze masz prawo wymienić na nowy ;)

O to byłbym wdzięczny gdyby się ów kolega ujawnił i może rzucił jakimś
przepisem:)

> Mała sugestia w przypadku takich rozmów - jeżeli sprzedawca odmówi
> przyjęcia sprzętu do serwisu, niech da Ci informacje na piśmie z
> pieczątką i imiennym podpisem. (Nie zaszkodzi zabrać dyktafonu ;) )
> Utopią się we własnym bagienku.

Przyjąć to przyjmą. Tylko wiem już co powiedzą bo już przy pierwszej
awarii rozmawiałem z sprzedawcą. Stwierdzą, że to i tak na to samo
wyjdzie bo oni odeślą do serwisu Acera. Poprzednim razem dałem się tak
zrobić w jajo bo nie przypuszczałem że te acerowe door 2 door to jakby
od jednych drzwi na biegunie północnym do drugich drzwi na biegunie
południowym i do tego z bezczelnym i nonszalanckim zachowaniem z ich
strony. Nie, teraz zdecydowanie będę dręczył sprzedawcę:) Chciałbym
tylko odpowiednio się uzbroić do tej walki:)

> Serwis Acera (niezależnie od firmy, która go prowadzi) jest słynny od
> lat. W pismach dla dealerów wspominano często o problemach z tym
> związanych, któryś z klientów dostał nowego notebooka za to, że zbyt
> długo czekał i ponosił straty. Tylko dlatego, że zrobił odpowiednie
> zamieszanie wokół sprawy. Spółka Acer Polska ze względu na masówke nie
> będzie się przejmować pojedynczymi klientami, jednak gdy w grę wejdzie
> upublicznienie informacji, pogorszenie wizerunku - od razu zmieniają ton.

Pytanie tylko jak to ja mogę upublicznić. Tyle co się tu wymienimy
wszyscy zdaniem na ich temat. A prawda jest generalnie taka, że jak
człowiek się nie przejedzie to nie wie co to za krzaczasta firma - ja
przynajmniej nie wiedziałem:)

pozdrawiam
Sławek