Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 22:14:10 MET

Slawek napisał(a):

> Witam
>
> Jak się z niego początkowo cieszyłem tak mam go teraz dość:) Ale do
> rzeczy. - Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Acera TM 2423. Nagle bez
> powodu laptop się nie uruchamia. To znaczy wciskam start, zapala się
> kontrolka od dysku, nawet od blutooth'a ale ekran ciemny kompletnie, ani
> biosu ani nic, po prostu jakby laptop był wyłączony. Po około 10
> sekundach kontrolka dysku gaśnie (stąd widzę, że się windows nie ładuje,
> więc to nie wina matrycy chyba) Wiatrak na procku słyszę, że chodzi,
> [...]

Mnie to wygląda na problem z BIOS-em. Nie próbowałeś sobie BIOS-u
uaktualnić? Bo to typowe zjawisko w przypadku fatalnego BIOS-u. Proponuję
włożyć do napędu płytę ze sterownikami opisaną jako "system cd" i następnie
uruchomić laptopa. Powinno zadziałać. Przynajmniej w większości przypadków
pomaga. Sprawdzone empirycznie ;)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098