Re: regeneracja tonera drukarki laserowej

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:08:28 MET

kmark wrote:
> Mam drukarkę atramentową, która się już wypracowała.Zamierzam kupić
> "laserówkę".
> W atramentówce bez problemu uzupełniałem tusz w kartridżu.
> Czy regeneracja tonera laserowego jest możliwa dla średnio uzdolnionego
> amatora, i czy to wymaga jakiegoś specjalistycznego sprzętu?

Sprawdź oferte OKI, nie ma tu potrzeby wymiany bębna, dosypujesz tylko
sam proszek (sprzedawany jest w specjalnych opakowaniach wkładanych do
bębna - produktowanych zarówno przez OKI jak i producentów tonerów
zastępczych). Raz na kilka wymian - najlepiej wtedy, gdy wydruki
zaczynają wzbudzać wątpliwości, a ew. czyszczenie nic nie daje -
kupujesz cały bęben.

Wydaje mi się, że w każdej innej drukarce też wymienisz, ale nie jest to
*typowa* procedura do zastosowania w domu/biurze przez panią Ele (z
szacunkiem dla wszystkich pań ;) )

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/