Re: sprzętowe wspomagania kompresji mpeg2 -karta grafiki

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:06:51 MET
Message-ID: <epq47m$ii9$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> wrote in
message news:epphlc$dd9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mylisz sie
> http://developer.nvidia.com/object/cuda.html
> "For example, game applications take advantage of CUDA technology by
> leveraging the NVIDIA GPU to run the entire physics computation"
> Marx

nie, nie myli sie - NVidia robi shadery zgodne ze specyfikacja DirectX -
hardware jest kompatybilny z funkcjonalnoscia okreslona przez
Microsoft - natomiast to nie oznacza ze tylko API DirectX potrafi
wspolpracowac z takim hardware.
Received on Wed Jan 31 14:10:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 31 Jan 2007 - 14:51:36 MET