Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:18:08 MET

magwlu@gmail.com napisał(a):

> Witam
>
> Stanąłem przed problemem wyboru laptopa - musze szybko zakupić sprzęt
> jak najtańszy ale do podstawowych zastosowań wystarczający. Musi być
> to notebook nowy. Po wstępnej selekcji pozostają na placu boju dwie
> marki: Acer Travelmate 2492 i Fujitsu Siemens v2055. Który z tych
> laptopów jest lepszy ? Nie chodzi mi o parametry techniczne, ale
> bardziej o markę, który będzie trwalszy, który ma lepszy serwis itp...
>
> Bardzo proszę o wszelkie sugestie...
>
> Pozdrawiam

Fujitsu Siemens to bardzo spartańskie modele. Mają tylko 4 gniazda USB,
PCMCIA, wyjście D-Sub i to wszystko. Przy Acerze to po prostu biedny brat.
Jedynym plusem jest dwuletnia gwarancja w przypadku FS, ale pod względem
wyposażenia Acer jest po prostu rewelacyjny. Mało który laptop ma tyle
dodatków co Acer (kamera internetowa, bluetooth, wifi, czytnik kart
pamięci, wyjście TV 7pinowe)

Z tych dwóch zdecydowanie polecam Acera

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk