Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 21:11:09 MET

Markus Sprungk napisał(a):

> Fujitsu Siemens to bardzo spartańskie modele. Mają tylko 4 gniazda USB,
> PCMCIA, wyjście D-Sub i to wszystko. Przy Acerze to po prostu biedny brat.
> Jedynym plusem jest dwuletnia gwarancja w przypadku FS, ale pod względem
> wyposażenia Acer jest po prostu rewelacyjny. Mało który laptop ma tyle
> dodatków co Acer (kamera internetowa, bluetooth, wifi, czytnik kart
> pamięci, wyjście TV 7pinowe)

4 USB w laptopie to malo? No prosze Cie...
Poza tym ja mam FS wcale nie tak biednie wyposazonego jak piszesz. Drogi
tez nie byl.
Bo wlasnie Acer to jest taki sprzet dla tych, ktorzy chca wszystko
tanio. No i kupi se taki Acera i ma BT, WIFI, kamere, czytnik kart...
No ale ma tez obudowe z plastiku co sie odksztalca od temperatury
wlasnej laptopa. Skrzypiace plastiki... i klawiature w ktora trzeba
walic z calej sily.
Ja zamiast placic za dodatki w stylu kamera internetowa wole kupic
solidniejszy sprzet np. FS. Wole kupic laptopa ktory ma dwa lata
gwarancji niz takiego z bajerami i jedno roczna gwarancja. Wisze
dlaczego? Bo laptopy akurat najczesiej zaczynaja sie sypac po pierwszym
roku. Wtedy to wlasnie zaczynaja padac dyski, zawiasy klekaja...

RudeBoy