Re: dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:17:55 MET

PSYLO napisał(a):

> Ja sam też nie mam - po prostu nie jest już potrzebna.

Ja jakoś nie poddałem się modzie na wyrzucanie stacji dyskietek z
komputera. W końcu nie będę angażował CDRW do przeniesienia kilku plików
tekstowych na przykład lub specjlanie do tego kupował pendrive'a. W
końcu stacja kosztuje tylko 30zł i nie trzeba w 99,9% przypadków dodawać
żadnych sterowników do niej. Z pendrive'ami to już różnie bywa. Ja
jednak nie poddam się modzie i u mnie ona zostanie

Tomaszek