Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:14:27 MET

PSYLO napisał(a):

> Zdecydowanie Fujitsu jest lepszy. Acer to jeden z najgorszych
> producentów jeśli chodzi o laptopy, a serwis (co niejednokrotnie było
> opisywane chociażby na tej grupie) jest taki, że osobiście z gorszym się
> jeszcze nie spotkałem. Dodam tylko, że mieści się w Czechach, bardzo
> ciężko coś sensownego z nimi załatwić a same laptopy są bardzo, ale to
> bardzo awaryjne.

To bardzo dziwne, bo:

1. Laptopy wracają z serwisu po ok. 3 dniach czym biją na głowę wszelkie
serwisy w tym kraju
2. Opinia o dużej awaryjności to kompletna bzdura. Sprzedałem w ciągu
miesiąca kilkadziesiąt różnych modeli i jakoś z żadnym nie ma kłopotu

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098