Re: dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:23:22 MET

Tomaszek napisał(a):
> Ja jakoś nie poddałem się modzie na wyrzucanie stacji dyskietek z
> komputera. W końcu nie będę angażował CDRW do przeniesienia kilku plików
> tekstowych na przykład lub specjlanie do tego kupował pendrive'a.

Pendrive można już dzisiaj kupić za równowartość 15-20 dyskietek. Ja
zainwestowałem i już nie muszę się martwić czy czasem nie położyłem
dyskietki za blisko głośnika w samochodzie ;-)

> końcu stacja kosztuje tylko 30zł i nie trzeba w 99,9% przypadków dodawać
> żadnych sterowników do niej.

Racja. Chociaż osobiście nie narzekam, bardzo rzadko zdarza mi się
konieczność przenoszenia plików na systemy w których trzeba coś
doinstalowywać żeby tą pamięć uruchomić.

> Z pendrive'ami to już różnie bywa.

Z dyskietkami tym bardziej :-) Kwestia pojemności i niezawodności jest
chyba oczywista. Ciężko też nosić dyskietkę przypiętą do kluczy ;-)

Ja przykładowo mam obudowę komputera w znacznym stopnie
zrobioną/przerobioną własnoręcznie i podczas planowania nie brałem nawet
pod uwagę montażu FDD. Nie żałuję.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: