Re: dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 17:11:03 MET

Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:

> Ja jakoś nie poddałem się modzie na wyrzucanie stacji dyskietek z
> komputera. W końcu nie będę angażował CDRW do przeniesienia kilku plików
> tekstowych na przykład lub specjlanie do tego kupował pendrive'a. W
> końcu stacja kosztuje tylko 30zł

            Przebije Cie - lada chwila wyciagne chyba ze starego komputera FDD
5,25" i zamontuje go do startu systemu z pendrive USB, bo BIOS sam z siebie
tego niestety nie potrafi. FDD przyda sie rowniez do przechowywania
konfiguracji. Przypomne - FDD 5,25" majacy 17 lat. Skonczyly mi sie wolne
FDD 3,5" a kupowac nowego nie mam zamiaru (wolny Compaqowski jak na zlosc
jest niestandardowy), dodatkowo z dawnych czasow pamietam ze FDD 5,25"
byly mniej zawodne niz 3,5". Oczywiscie nosic tych dyskietek nigdze nie
bede, bo podejrzewam ze co mlodsi posiadacze PC mogliby rozwazyc telefon na
pogotowie - to troche tak jakby jakis czas temu przyjsc do kogos z 8"
dyskietka z mainframe ;)

> i nie trzeba w 99,9% przypadków dodawać żadnych sterowników do niej.

            Co gorsza - sporo starszych biosow nie potrafi wystartowac z USB,
a adaptera CF-IDE lokalnie nigdzie nie moge kupic :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl