Re: dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:45:38 MET

> Ja jakoś nie poddałem się modzie na wyrzucanie stacji dyskietek z
> komputera. W końcu nie będę angażował CDRW do przeniesienia kilku plików
> tekstowych na przykład lub specjlanie do tego kupował pendrive'a. W końcu
> stacja kosztuje tylko 30zł i nie trzeba w 99,9% przypadków dodawać żadnych
> sterowników do niej. Z pendrive'ami to już różnie bywa.

No nie, jak mozna w ogole porownywać peniski do dyskietek.
Przecież to roznica 10 epok.

No, ale skoro juz ten temat zostal poruszony.

Wiem, ze pod Win98 zdecydowana wieszkosc pendrivów
nie działa bez specjalnych driverow i to był wielki ból.

Wiem, ze pod XP zdecydowana wiekszosc zadziała bez driverów
(nie spotkalem takiego co by nie chciał).

Nie pamietam jak było/jest pod Win2K?

No i jak to wygląda na wspołczesnych systemach "alternatywnych" (Maki,
Linuxy)?

Dzieki,

latet