Drukarka igłowa a drukowanie pdfów

Autor: Grzegorz Sobala <gogo12_at_interia.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 21:23:08 MET

Mam problem do rozwiązania. Chodzi mi o drukowanie/wypełnianie kwitów na
paczki w Poczcie Polskiej. Jak wiadomo jest to naklejka z papierem
samokopiującym i w takim przypadku konieczna jest drukarka igłowa.
Wypełnienie etykiet ma być przygotowywane jaki pliki pdf. Teraz pytanie,
bo zbytnio nie jestem zorientowany w konstrukcji/budowie drukarek
igłowych. Czy one mogą drukować takie pliki ? Czy one zmuszone są do
pracy tylko w samym tekście ? Czy są jakieś modele drukarek, które mają
takie zdolności ?

Pozdrawiam
Grzegorz Sobala