Fatalne przewijanie!

Autor: Meriton <kamalayWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 21:23:19 MET

Witam!
Jestem "ofiarą" nowego (taniego) laptopa, w którym problemem
jest powolne "skokowo-falowe" przewijanie tekstów. Lap służy
mi tylko do pisania i internetu i w tych działaniach jest
wystarczający. Jednak samo przewijanie doprowadza mnie do
rozpaczy. Zastanawiam się czy przyczyna może leżeć w braku
osobnej pamięci do grafiki - jest tylko automatycznie
przydzielana (max 64 MB). Czy to może być przyczyną?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie - co z tym zrobić?

Pozdrawiam
Meriton