Re: Drukarka igłowa a drukowanie pdfów

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 22:25:20 MET

Grzegorz Sobala napisał(a):
> Mam problem do rozwiązania. Chodzi mi o drukowanie/wypełnianie kwitów na
> paczki w Poczcie Polskiej. Jak wiadomo jest to naklejka z papierem
> samokopiującym i w takim przypadku konieczna jest drukarka igłowa.
> Wypełnienie etykiet ma być przygotowywane jaki pliki pdf. Teraz pytanie,
> bo zbytnio nie jestem zorientowany w konstrukcji/budowie drukarek
> igłowych. Czy one mogą drukować takie pliki ? Czy one zmuszone są do
> pracy tylko w samym tekście ? Czy są jakieś modele drukarek, które mają
> takie zdolności ?
>

> Pozdrawiam
> [...]
Chyba więszszość drukarek igłowych (stosowanych w pracach biurowych) ma
mozliwosc druku obrazków, ale jak to windowsowe sterowniki okreslały z
rozdzielczościa (około) 120x120 dpi - wiec to bardzo mało jak na druk
W/B. Natomiast tekst z PDFa wydrukuja napewno czytelnie. Jesli chcesz
uzyskac jakosc tekstu zblizoną do jakosci starodawnych atramentówek -
kup drukarke 24 igłową.
Z drugiej strony, sugeruje abys zwrócił uwage jak drukarka zabiera
kartke, bo w "tamtych czasach" papier do drukarki to była wstęga...
kartki A4 (lub mniejsze) wkładało sie recznie... powtarzalnosc takiego
ładowania papieru była niska...

ToMasz