Re: Monitor LCD 19 Cali do 1000zl Jaki polecacie

Autor: Maniu <maxim_at_usuntocozamalpa.icpnet.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 21:15:29 MET

Tez sie nad nim zastanawiam. Skoro go masz, to ja mam jedno pytanie :) Jak
ten Benq wyglada w grach przy rozdzielczosciach innych niz 1280x1024. Przy
normalnej pracy wiadomo ze tylko rozdzielczosci natywnej bym uzywal ale w
grach niekiedy lepiej wlaczyc nizsze rozdzielczosci ;) O jakosci obrazu sa
wtedy rozne opinie, a nie mam mozliwosci zeby samemu sprawdzic :(

--
pozdr
Maniu