Re: Drukarka igłowa a drukowanie pdfów

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 08:27:40 MET

> Wypełnienie etykiet ma być przygotowywane jaki pliki pdf. Teraz pytanie,
> bo zbytnio nie jestem zorientowany w konstrukcji/budowie drukarek
> igłowych. Czy one mogą drukować takie pliki ? Czy one zmuszone są do
> pracy tylko w samym tekście ? Czy są jakieś modele drukarek, które mają
> takie zdolności ?

Stosowalem drukarke Panasonic ktora miala mozliwosc podawania papieru "od
dolu", tzn papier nie zawijal sie na walku na 3/4 jego obwodu tylko mniej
niz 1/2. Dzieki temu byly mniejsze przesuniecia (mniejsze opory przesuwu
papieru).
Dodam ze program byl DOS-owy i predkosc drukowania w trybie draft (tekstowy)
byla bardzo duza. Byc moze ktores modele OKI tez maja mozliwosc takiego
podawania papieru - juz nie pamietam.

Pozdrrrr.... Reksio