Re: Monitor LCD 19 Cali do 1000zl Jaki polecacie

Autor: Guru <twojaera_at_NIE.SPAMUJ.poczta.fm>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 23:33:09 MET

Czesc!

Mam Benq FP93G. Dlugo sie zastanawialem nad wyborem, przekonala mnie szybka
matryca i swietny design (cieniutka rameczka wokol ekranu). Mam go
podlaczonego pod DVI i zero problemow. Jestem bardzo zadowolony po
przesiadce z 15 calowegoCRT. Kupilem go ze swiadomoscia wszystkich wad i
zalet matrycy TN i powiem, ze nie zaluje. Nie jestem jakims maniakiem
sprzetu, troche gram, glownie praca biurowa + AutoCad (rzadko filmy). Katy
sa jak dla mnie bez zarzutu choc duzo sie naczytalem zlego o tym w tym typie
monitorow. Jedyna wada to czarny kolor ale tylko gdy chodzi o czarne pasy
podczas ogladania panoramicznych filmow i tylko gdy w pomieszceniu jest
calkowicie ciemno. W tej kategorii cenowej polecam. Jesli masz jakies
pytania to chetnie odpowiem.

Pozdrawiam!