Dwa monitory na GeForce fx5200

Autor: <maciej.smialek_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 21:04:13 MET

Witam. Do kartyGeForce fx5200 pod wyjście D-sub podłączyłem jeden
monitor crt a pod wyjście Dvi chcę podłączyć przez przejściówkę
drugi monitor crt. Problem w tym że drugi monitor jest ciągle opisany
jako odbiornik telewizyjny a nie jako drugi monitor, i nie ma
możliwości "rozciągnięcia obrazu na 2 monitory. Obraz jest taki sam
jak na pierwszym, czyli sklonowany, a chcę skonfigurować go jako
niezależny drugi ekran na którym np. można ustawić paski narzędzi.
Instalowanie nowych sterowników nVidia nic nie daje. Przy
identyfikacji oba monitory oznaczone są jako "1". Może ktoś podpowie
jak to rozwiązać, może ta karta nie obsługuje trybu dual view.
Karta jest w złączu agp, może lepiej nie kombinować i kupić
jakąś tanią kartę na pci i podłączyć 2 monitor?Pozdrawiam.