Re: Monitor LCD 19 Cali do 1000zl Jaki polecacie

Autor: <suskind_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 22:48:48 MET

MJ 23 <kici@interia.pl> napisał(a):

Ostatnio przerabialem ten temat... Jakbym nie kombinowal to i tak zawsze
wychodzilo Benq FP91GP . Kupilem, mam go od paru dni. Rewelacyjna matryca 19"
(za ta cene), piekne kolory, niesamowita ostrosc, zadnego zauwazalnego
smuzenia. Do tego soczysta cena 860zl. Sprawdzalem go na filmach, grach,
tekscie, www i nawet na zdjeciach. Wszystko mnie w 100% zadowala. Jakbym sie
mial do czegos przyczepic to jedynie do lekko swiecacych rogow co jest
widoczne przy calkiem czarnym ekranie w zupelnie ciemnym pomieszczeniu. Dla
przecietnego uzytkownika calkowicie pomijalne.
Jesli sie przesiadasz z tradycyjnego monitora CRT za ktorego nie wywaliles
1500zl to lepiej sobie siadz zanim wlaczysz tego BENQa bo efekt jest dla
niektorych (w tym mnie) powalajacy. Nie robie tu nikomu reklamy ale wreszcie
kupilem cos co jest warte kazdej wydanej zlotowki i musze sie uzewnetrznic ;)

Pozdrawiam

Suskind