"Palmer" eoasof$ju7$1@inews.gazeta.pl
> W moim wypadku gwarancja = paragon :-) A zatem skoro w rozumieniu ustawy nie
> dostałem dysku nowego, ani swojego naprawionego (ten sam S/N) sprobuję
> szczęścia w pon. i powołam się na rzeczona ustawę.
Ustawa krócej (dwa lata) chroni niż gwarancja (pięć) w przypadku dysku.
Albo z Ustawy, albo z gwarancji.
Gdy z Ustawy -- sprzedawca nie może jej w jakikolwiek sposób ograniczyć. :)
(na przykład twierdzeniem, że się z Tobą umówił, że nie będziesz powoływał
się na tę Ustawę) ;)
Pytanie, czy zawiadomiłeś sprzedawcę o wadzie nie później niż 2 miesiące
od momentu jej stwierdzenia. Moim zdaniem tak. :) Co do istotności chyba
jasność jest, bo dysk zepsuty to nie dysk.
> > W razie czego masz do pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. :)
> > (i nie tylko)
> Korzystałem juz w przyp. problemów z reklamacją telefonu komorkowego. Zdnaej
> odpowiedzi :-( Walczę juz z operatorem (Era i serwisem SE) 4 miesiące. I choc
> 4 razy w serwisie przebywał - nie został wymieniony na nowy egzemplarz. Ale to
> już temat na inną grupę...
Do sądu. :)
> > Pytanie, czy jesteś Konsumentem.
> Skoro korzystam z przysłogujących mi praw to praktycznie jestem :-)
W Ustawie jest wyjaśnione, kto jest Konsumentem.
> Pozdrawiam i dziękuję za support oraz rady,
Proszę.
Zachwalałem nagrywarkę Toshiby, która okazała się
bublem -- muszę jakoś wynagrodzić społeczeństwu :) ten błąd. :)
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Sat Jan 13 16:45:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 16:51:08 MET