Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 16:36:19 MET
Message-ID: <eoauio$234$1@flis.man.torun.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Palmer" eoasof$ju7$1@inews.gazeta.pl

> W moim wypadku gwarancja = paragon :-) A zatem skoro w rozumieniu ustawy nie
> dostałem dysku nowego, ani swojego naprawionego (ten sam S/N) sprobuję
> szczęścia w pon. i powołam się na rzeczona ustawę.

Ustawa krócej (dwa lata) chroni niż gwarancja (pięć) w przypadku dysku.
Albo z Ustawy, albo z gwarancji.
Gdy z Ustawy -- sprzedawca nie może jej w jakikolwiek sposób ograniczyć. :)
(na przykład twierdzeniem, że się z Tobą umówił, że nie będziesz powoływał
się na tę Ustawę) ;)

Pytanie, czy zawiadomiłeś sprzedawcę o wadzie nie później niż 2 miesiące
od momentu jej stwierdzenia. Moim zdaniem tak. :) Co do istotności chyba
jasność jest, bo dysk zepsuty to nie dysk.

> > W razie czego masz do pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. :)
> > (i nie tylko)

> Korzystałem juz w przyp. problemów z reklamacją telefonu komorkowego. Zdnaej
> odpowiedzi :-( Walczę juz z operatorem (Era i serwisem SE) 4 miesiące. I choc
> 4 razy w serwisie przebywał - nie został wymieniony na nowy egzemplarz. Ale to
> już temat na inną grupę...

Do sądu. :)

> > Pytanie, czy jesteś Konsumentem.

> Skoro korzystam z przysłogujących mi praw to praktycznie jestem :-)

W Ustawie jest wyjaśnione, kto jest Konsumentem.

> Pozdrawiam i dziękuję za support oraz rady,

Proszę.

Zachwalałem nagrywarkę Toshiby, która okazała się
bublem -- muszę jakoś wynagrodzić społeczeństwu :) ten błąd. :)

--
   .`'.-.         ._.                               .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
Received on Sat Jan 13 16:45:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 16:51:08 MET