Palmer wrote:
>
> Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
> <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
> news:eoaqi2$k7l$2@flis.man.torun.pl...
>
>> Jeśli jesteś Konsumentem i powołujesz się na Ustawę -- możesz zażądać
>> wymiany na nowy. Jeśli taka wymiana jest niemożliwa -- możesz zażądać
>> zwrotu gotówki. Gwarancję wówczas zostawiasz w domu. Do sklepu idziesz
>> tylko z dowodem zakupu. :)
>
> W moim wypadku gwarancja = paragon :-) A zatem skoro w rozumieniu ustawy
> nie dostałem dysku nowego, ani swojego naprawionego (ten sam S/N)
> sprobuję szczęścia w pon. i powołam się na rzeczona ustawę.
Daj znać jak Ci poszło :) To w pewnym sensie droga do tego by raz
kupując jakikolwiek sprzęt, mieć zawsze nowy, nawet po 20 latach
(sukcesywnie zużywając i wymieniając) ;) Nie sądze by ustawodawca to
miał na myśli, takie podejście zniszczyłoby rynek producentów,
hurtowników, dealerów itp
Moim zdaniem to, że dostałeś model nie oznaczony jako nowy, a naprawiony
wynika po prostu z tego co sam napisałeś - nie jest już produkowany. W
moim przypadku (wymiana dysków seagate) sprzęt cały czas był w ofercie
producentów i dystrybutorów.
Rafał z Kraju Wybranego ;)
Received on Sat Jan 13 16:40:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 16:51:08 MET