Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 07:48:42 MET

Palmer wrote:

> Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
> <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości

> W moim wypadku gwarancja = paragon :-) A zatem skoro w rozumieniu ustawy
> nie dostałem dysku nowego, ani swojego naprawionego (ten sam S/N)
> sprobuję szczęścia w pon. i powołam się na rzeczona ustawę.

Daj znać jak Ci poszło :) To w pewnym sensie droga do tego by raz
kupując jakikolwiek sprzęt, mieć zawsze nowy, nawet po 20 latach
(sukcesywnie zużywając i wymieniając) ;) Nie sądze by ustawodawca to
miał na myśli, takie podejście zniszczyłoby rynek producentów,
hurtowników, dealerów itp

Moim zdaniem to, że dostałeś model nie oznaczony jako nowy, a naprawiony
wynika po prostu z tego co sam napisałeś - nie jest już produkowany. W
moim przypadku (wymiana dysków seagate) sprzęt cały czas był w ofercie
producentów i dystrybutorów.

Rafał z Kraju Wybranego ;)