Głośnik na kompie w pobliżu dysku twardego?

Autor: Mariusz <MariuszM_at_panoramix.ift.uni.wroc.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 15:27:42 MET

Układam sobie kompa (mam desktopa) i wyszło mi, że najwygodniej było, żeby
głośnik (komputerowy, ale dość duży) stał na skrzynce komputera, dokładnie
nad dyskiem twardym. Wiem, że głośniki komputerowe są ekranowane i obudowa
pewnie trochę też, pewnie też dysk twardy ma swoje zabezpieczenia,ale mimo
to trochę się obawiam, czy pole magnetyczne z głośnika nie będzie miało
wpływu na poprawne działanie dysku twardego?
Proszę napiszcie co o tym myślicie?

pzdr.
Mariusz