Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 18:49:55 MET

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/ReadMePlease.htm
> BTW -- to trzeba lewą ręką za prawe ucho czy odwrotnie?

        Ale o co chodzi? O tryb reklamacji?

> No i jaka Twoim zdaniem nagrywarka jest obecnie najlepsza?
> Pytam -- bo zamierzam kupić.

        Teraz trochę wypadłem z obiegu, ale po opiniach znajomych
i robieniu skanów nagranych na nim płyt śmiało można polecić ze
względu na jakość zapisu NECa 4571A, choć nie wykluczam że są na rynku
jeszcze lepsze. BenQ jak dla mnie niestety się skończył, a o wspominanym
tu Samsungu nie chce nawet mówić - dział napędów optycznych to tam chyba
po Sąd Ostateczny będzie do niczego, choć do producenta jako takiego nie
jestem zrażony - właśnie kupiłem drugi dysk samsunga - SP2504C po bardzo
dobrych doświadczeniach z SP1213N - bardziej zależało mi na tym że
powoli trzeba przesiadać się na SATA i sprzedać PATA póki można bez
większych problemów bo do następnej płyty nie podłączy się już PATA
mając 2 HDD PATA i 2 napędy optyczne PATA.
Tylko po co mi tyle wolnego miejsca - na komputerze z którego piszę po
wrzuceniu wszystkiego co mi potrzeba jest ~5,6 GB wolnego na 10 GB
dysku. W sumie takie pojemności to głównie do wideo - tylko co z tego
jeśli praktycznie nie ma co nagrywać do późniejszego oglądania, choć
bardzo dobre filmy czy dokumenty BBC (np: wczoraj w jedynce dokument o
profilu psychologicznym Hitlera) lecą o koszmarnych godzinach i do tego
nakładają się na inne dobre programy - choćby wczoraj na Kundun w Zone
Europa bo wszystko włącznie z TV publiczną jest zakodowane, a o 20.00
lecą programy tzw. "mózgojeby". Płacąc spore pieniądze za TV publiczną
+ pełny pakiet SAT nie jest się w stanie tego oglądać, bo połowa
interesujących rzeczy się nakłada albo jest o chorej porze. Nagrać też
się nie da na PC bo dostawcy treści zainteresowani są wyłącznie
zabezpieczeniem wszystkiego co się rusza, nie patrząc jak to uprzykrza
życie abonentom, dzięki którym w końcu funkcjonują, a przypominam że
http://badvista.fsf.org/ dopiero przed nami :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl