Re: Chłodzenie komputerów cieczą

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 18:54:39 MET

Dnia Fri, 12 Jan 2007 16:56:48 +0100, Marcin Narzynski napisał(a):

> Też nie raz czytałem krytykę CPC. Jednak moje wrażenia są ciągle pozytywne.
> CPC nigdy nie był zestawem do "ekstremalnego chłodzenia" Mój Athlon XP 2000+
> był o prawie 10 st chłodniejszy na CPC niż jest teraz na wiatraku wiec
> pojemnik z wodą i kilka rurek wystarczyło.
>
> MN

Moje przygody z WC też zaczynałem od CPC. Potem po roku wymieniłem pompkę
(oryginalna zaczęła warczeć). Potem zaadoptowałem nagrzewnicę z "Żuka" jako
chłodnicę. Potem wiatraczki na nią. I tak ziarko do ziarka w zeszłym roku
podczas mrozów osiągnąłem ujemną temperaturę na procesorze (co prawda w
idle - jak popracował to potrafił nawet do 10 dociągnąć :)).