dziwny problem z ATI X800

Autor: swider8814 <swider8814_at_o2.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 18:48:41 MET

Witam!
Wczoraj brat kupił nowy komputer:

Intel Core2Duo E6300 1,86 GHz LGA775
Asus P5B
Kingston 2x512 (Dual) HyperX 800 MHz
ATI Radeon X800 PCI-E (karta zastępcza do czasu sprowadzenia przez
sklep zamawianej przez brata)
Seagate 250GB 16MB sATA2
Tracer 4Life 400W Hell Fire Silent

Problem jest taki:
Po instalacji systemu (Windows XP Professional SP2 32bit), instalacji
sterowników do płyty głównej (Chipset, Audio, Lan) uruchamiam
komputer (wszystko jest ok tylko brakuje sterowników do grafy)
instaluje sterowniki ściągnięte z ati.amd.com (7-1_xp_dd_40211) i po
restarcie komputera monitor zaczyna się włączać i wyłączać. W
trybie awaryjnym wywaliłem sterowniki i zainstalowałem z płytki
dołączonej do karty (już normalnie w windowsie) i po restarcie jak
się załaduje system to restart się robi (i tak w kółko). Jak
wywalę sterowniki to jest OK.

Jak można naprawić ten problem (chciałbym poużywać komputer do
czasu sprowadzenia karty graficznej).