Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 12:55:38 MET
Message-ID: <eo7t01$fof$1@flis.man.torun.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Michal Bien" eo72r9$2ca$1@mx1.internetia.pl

> W PL nie robi się naprawy dysków, a na wysłanie AFAIR do Irlandii,
> naprawę i powrót nawet 3 tygodnie to trochę za mało - IMHO dostałeś inny
> dysk z kanału dystrybutora na Polskę po fabrycznej naprawie u Seagate.
> Wiadomo - w jednym padnie elektronika, w innym nośnik to i producent
> minimalizuje straty. To są testy producenta, więc powinno być OK. Co
> prawda w trybie ustawowym zgodności z umową wymagana jest wymiana, na

  http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/ReadMePlease.htm

> NOWY przedmiot, ale Ty zapewne reklamowałeś w trybie gwarancyjnym i jak
> się w nią wczytasz to zapewne jest przewidziana taka możliwość podmiany
> na fabrycznie odświeżany i przetestowany.
> A że SMART jest wyzerowany - nic dziwnego - w końcu naprawę i testy robi
> producent, a nie Pan Zdzisiek.

BTW -- to trzeba lewą ręką za prawe ucho czy odwrotnie?

No i jaka Twoim zdaniem nagrywarka jest obecnie najlepsza?
Pytam -- bo zamierzam kupić.

--
   .`'.-.         ._.                               .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
Received on Fri Jan 12 13:00:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 12 Jan 2007 - 13:51:12 MET