"Michal Bien" eo72r9$2ca$1@mx1.internetia.pl
> W PL nie robi się naprawy dysków, a na wysłanie AFAIR do Irlandii,
> naprawę i powrót nawet 3 tygodnie to trochę za mało - IMHO dostałeś inny
> dysk z kanału dystrybutora na Polskę po fabrycznej naprawie u Seagate.
> Wiadomo - w jednym padnie elektronika, w innym nośnik to i producent
> minimalizuje straty. To są testy producenta, więc powinno być OK. Co
> prawda w trybie ustawowym zgodności z umową wymagana jest wymiana, na
http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/ReadMePlease.htm
> NOWY przedmiot, ale Ty zapewne reklamowałeś w trybie gwarancyjnym i jak
> się w nią wczytasz to zapewne jest przewidziana taka możliwość podmiany
> na fabrycznie odświeżany i przetestowany.
> A że SMART jest wyzerowany - nic dziwnego - w końcu naprawę i testy robi
> producent, a nie Pan Zdzisiek.
BTW -- to trzeba lewą ręką za prawe ucho czy odwrotnie?
No i jaka Twoim zdaniem nagrywarka jest obecnie najlepsza?
Pytam -- bo zamierzam kupić.
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Fri Jan 12 13:00:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 12 Jan 2007 - 13:51:12 MET