Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Palmer <kolupCIACHO_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 01:22:39 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:eo8lp4$bkj$1@mx1.internetia.pl...

> Ale o co chodzi? O tryb reklamacji?

Ja też nie wiem, ale trąci mi tu mocno latającym cyrkiem... a chciałbym tego
unikąc w moi watku.

> Teraz trochę wypadłem z obiegu, ale po opiniach znajomych
> i robieniu skanów nagranych na nim płyt śmiało można polecić ze
> względu na jakość zapisu NECa 4571A, choć nie wykluczam że są na rynku
> jeszcze lepsze. BenQ jak dla mnie niestety się skończył, a o wspominanym
> tu Samsungu nie chce nawet mówić - dział napędów optycznych to tam chyba
> po Sąd Ostateczny będzie do niczego, choć do producenta jako takiego nie
> jestem zrażony

ooo, milo mi sie tego dowiedzieć, gdyż mam takiego NECa, a kupilem, kiedy
szeroko polecany był wlaśnie BenQ. Tymbardziej więc ciesze się że NEC zbiera
dobre recenzje.

> Nagrać też
> się nie da na PC bo dostawcy treści zainteresowani są wyłącznie
> zabezpieczeniem wszystkiego co się rusza, nie patrząc jak to uprzykrza
> życie abonentom, dzięki którym w końcu funkcjonują, a przypominam że
> http://badvista.fsf.org/ dopiero przed nami :/

Ja zaczynam raczkowac dopiero w temacie wideo zabawy. Powiedz proszę, dlaczego
nie da się nagrać ogólnodostepego kanału polskiej TV na kompie. Pisząc to mam
na mysli hardware w postaci komputerowej karty TV, ale może nie słusznie
ograniczyłem się tylko do niej.

Pozdrawiam,
Palmer