Zakład z profesorem... informatyki!

Autor: Mariusz Gieros <mariuszgieros_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 20:18:04 MET

Siema słuchajcie jest taka sprawa u mnie w szkole zostala zrobiona nowa
pracownia komputerowa.. i profesor tak ja wychwalił ze jest bezpieczna i
wogule ze sie nie da nic popsuć.. a ja sie z nim zalozylem ze jak rozwale
system tak ze nie bedzie sie chciał uruchomic to postawi mi 6 na koniec roku
;)
dane są nastepujące.. win xp, zainstalowany cenzor takze nie da sie wejsc na
niektore strony.. , hasło administratora dla mnie nie znane oczywiscie.
Nie da sie tego hasła ominąc zeby wejsc na głowny serwer szkoły? Piszcie co
sie da zrobic jak cos potrzeba to pytajcie. PZDR