Re: Zakład z profesorem... informatyki!

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 21:45:19 MET

> Siema słuchajcie jest taka sprawa u mnie w szkole zostala zrobiona nowa
> pracownia komputerowa.. i profesor tak ja wychwalił ze jest bezpieczna i
> wogule ze sie nie da nic popsuć.. a ja sie z nim zalozylem ze jak rozwale
> system tak ze nie bedzie sie chciał uruchomic to postawi mi 6 na koniec roku
ach te ambicje
gratuluje postawy :]

niestety nawet jakbym ci dał "narzędzia" to nie znaczy że będziesz umiał z nich
skorzystać :]

rozpierdolić winde ?
jak kompy mają CD albo flopa to wrzuć dban i full erase :]
chyba że chcesz bardziej ambitnie to zdejmij hasło admina za pomocą np ERD i
poprzestawiaj co chcesz,
w zasadzie wszystko się sprowadza do tego żeby uruchomić na kompie inny system i
poprzestawiać co się chce, może być nawet knoppix,