Re: Kamerki internetowe , chaos po googlowaniu

Autor: axial <osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 20:16:38 MET

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak[at]nixz*net@nospamplease.com> napisał w
wiadomości news:entaei$g2c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale jasnosc obiektywu to tylko 1/2 sukcesu. Liczy sie tez jakosc i czulosc
> samego przetwornika.
Liczy się wszystko, ale mając najczulszy przetwornik nie uzyskasz dobrego
obrazu mając obiektyw z aparatu telefonicznego.
Mając jasny dobrej jakości obiektyw i matryce CMOS
z aparatu uzyskasz w miarę dobry obraz w kiepskim oświetleniu.
Wg. mnie newralgicznym elementem jest tu obiektyw.

Uproszczenie jest zgodne z prawdą w
znakomitej większości przypadków.

:)

ax