Re: Zakład z profesorem... informatyki!

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 20:34:40 MET

Mariusz Gieros napisał(a):
> Siema słuchajcie jest taka sprawa u mnie w szkole zostala zrobiona nowa
> pracownia komputerowa.. i profesor tak ja wychwalił ze jest bezpieczna i
> wogule ze sie nie da nic popsuć..

Pewnie ustawienia sa ładowane z domeny / obrazu dysku.

  a ja sie z nim zalozylem ze jak rozwale
> system tak ze nie bedzie sie chciał uruchomic to postawi mi 6 na koniec roku
> ;)
Reczywsice kuszące.
> dane są nastepujące.. win xp,
Linux
zainstalowany cenzor takze nie da sie wejsc na
> niektore strony..

To mało umiesz :D nie ma takiej metody zablokowania WWW której nie da
sie ominac (mo chyba ze dozwolone strony a reszta lock)

  , hasło administratora dla mnie nie znane oczywiscie.
To je musisz poznac :D
> Nie da sie tego hasła ominąc zeby wejsc na głowny serwer szkoły?

Za duże ambicje masz :)
  Piszcie co
> sie da zrobic jak cos potrzeba to pytajcie. PZDR

Mam lepszy pomysł. Napisz w dowolnym języku program który usprawni
działanie pracowni komputerowej, lub pomoże zablokować takich
delikwentów jak ty. Gwarancja 6 jak nic :D Krótko mówiąc odpuść sobie.
Lepiej zrób cos konstruktywnego.