Word

Autor: MaTT <mateo_at_rz.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 11:23:48 MET

Witam! Mam pewien problem, otóż zrobiłem dokument w moim Wordzie
(2000) i chciałem go dać koledze do wydrukowania. Niestety, kiedy u
niego otworzyłem, wszystko było nie na swoim miejscu. Pomyślałem,
że trzeba zapisać plik pod innym formatem niż .doc. I tu rodzi sie
mój problem: pod jakim? chciałem zrobić PDFa ale nie moge sie
zarejstrowac na stronce bo pisze, że ID jest niedostepne. Prosze,
błagam, pomóżcie mi, bo musze to dać na poniedziałek do szkoły i
jest mi to mega potrzebne.

Z gory wielkie dzieki i pozdroo
matt