Re: Word

Autor: Raf256 <spam_at_raf256.invalid>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 11:40:03 MET

MaTT <1168079028.766339.182850@s34g2000cwa.googlegroups.com> Saturday 06 of
January 2007 11:23

> Witam! Mam pewien problem, otóż zrobiłem dokument w moim Wordzie
> (2000) i chciałem go dać koledze do wydrukowania. Niestety, kiedy u
> niego otworzyłem, wszystko było nie na swoim miejscu. Pomyślałem,
> że trzeba zapisać plik pod innym formatem niż .doc. I tu rodzi sie
> mój problem: pod jakim? chciałem zrobić PDFa ale nie moge sie
> zarejstrowac na stronce bo pisze, że ID jest niedostepne. Prosze,
> błagam, pomóżcie mi, bo musze to dać na poniedziałek do szkoły i
> jest mi to mega potrzebne.

Po pierwsze pytanie powinno iść na inną grupę, ta jest o SPRZĘCIE pc.

Najbardziej uniwersalny format to właśnie PDF.

Na przyszłość może warto tworzyć dokument w programie jak OpenOffice
(openoffice.pl) - darmowy, wygodny i nie robi problemów z eksportem do PDF.

Skoro masz już worda, tam powinna być opcja eksportu do PDF, jeżeli Tobie
nie działa to poszukaj kogoś kto ma Worda z dziłającą tą opcją.

--
Raf256