Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 10:43:18 MET

"[sis]" wrote:

> Lee Adama is a Cylon! :P (moze, a raczej jestem pewny, ze ogladales
> Battlestar Galactica)

Zyjesz w wielkim bledzie ;) Staram sie unikac filmow bazujacych na
grach, z wyjatkami rzecz jasna ;)

> jakis normalny calosciowy backup to tak z przed 1,5 roku / dwoch, cos
> niby nagralem w miedzyczasie na DVD - ale boje sie zajrzec do szuflady,
> bo jak sie okaze (prawa Murphy'ego), ze to nie to o co mi chodzi, to...
> bedzie kiepsko.

No tak, kiepsko ;)

> nie wykluczalbym ew. odzyskania, ale nie wydam przeciez 2k czy wiecej
> na watpliwa przyjemnosc otrzymania cieczki w postaci 10% tego co ew.
> moglo zostac na dysku - bo na wiecej nie licze - nawet niezawodny
> active@ file recovery nic nie pokazal (o ontracku juz nawet nie
> wspomne)...

Hmmm, z tego co kiedys sluchalem jakiegos wywiadu, to dobre firmy
odzyskuja dane przewaznie w 100% :)

Po za tym goscie, ktorzy robia to na codzien... No na pewno szybciej
wpadna co takiego moglo mu sie przytrafic temu dysku :)

Ja sie wlasnie zastanawiam, czy nie doplacic do lacza i nie wykupic
serwera jakiegos, zeby mi sie wszystko bakupilo automatycznie...

--
2007