Re: Word

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 12:38:32 MET

"MaTT" napisał:

> Prosze, błagam, pomóżcie mi, bo musze to dać na poniedziałek do szkoły

Rozumiem, że to paniczny strach przed aktualnym ministrem oświaty skłonił
Cię do szukania pomocy na grupie sprzętowej i nie pozwolił podać modelu
drukarki docelowej? Bo jeśli to jakiś laser lub atrament na LPT, to
zainstaluj u siebie sterownik do tej drukarki, wydrukuj z Worda do pliku
(zazwyczaj z rozszerzeniem *.prn), zanieś ten plik do kumpla i dalej po
staremu - z wiersza poleceń "copy plik.prn LPT1:". Jaby nie szło z wiersza
poleceń, to poszukaj programiku PrintFile
http://www.freedownloadscenter.com/Business/Printer_Tools/PrintFile.html. I
nie przejmuj się, wg wytycznych ministra do zaliczenia wystarczy, jak uda Ci
się wydrukować 30% dokumentu. ;-)

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)