Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: [sis] <kamil.kowalski_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 02:10:35 MET

Hikikomori San napisał(a):

> Lacze sie z toba w bolu :)

Lee Adama is a Cylon! :P (moze, a raczej jestem pewny, ze ogladales
Battlestar Galactica)

> To mzoe jak te dane wazne musisz siegnac po firme odzyskujaca dane?

jakis normalny calosciowy backup to tak z przed 1,5 roku / dwoch, cos
niby nagralem w miedzyczasie na DVD - ale boje sie zajrzec do szuflady,
bo jak sie okaze (prawa Murphy'ego), ze to nie to o co mi chodzi, to...
bedzie kiepsko.

nie wykluczalbym ew. odzyskania, ale nie wydam przeciez 2k czy wiecej
na watpliwa przyjemnosc otrzymania cieczki w postaci 10% tego co ew.
moglo zostac na dysku - bo na wiecej nie licze - nawet niezawodny
active@ file recovery nic nie pokazal (o ontracku juz nawet nie
wspomne)...

pozdrawiam,
Kamil