LED, USB i biórko.

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 09:58:24 MET

Witam!
Tak się zastanawiam nad taki problemem.
Mam wysuwaną szufladkę na klawiaturę po blatem biórka
(pewnie tak jak 90% z was) i niekiedy doskiwiera mi problem
braku oświetlenia tej klawiatury. Gotowe swietlówki kosztuja
w okolicach 50-100 zł, a ja sobie tak myslę, że można by
wykorzystując któreś ze złącz w kompie USB/LPT/PS2
wyprowadzić napięcie podłaczyć do 2 jasnych LEDów i przyczepić
pod blatem. Ktoś już próbował takiego rozwiązania ?
Z zalet to chyba przede wszystkim cena (bo i kabelki i diody
to groszowe sprawy), mały pobór prądu i małe rozmiary (bo miejsca
mam tak ze 2-3 cm).