Re: LED, USB i biórko.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 11:59:01 MET

"Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> wrote in message
news:emtcj3$5r3$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Tak się zastanawiam nad taki problemem.
> Mam wysuwaną szufladkę na klawiaturę po blatem biórka
> (pewnie tak jak 90% z was) i niekiedy doskiwiera mi problem
> braku oświetlenia tej klawiatury. Gotowe swietlówki kosztuja
> w okolicach 50-100 zł, a ja sobie tak myslę, że można by
> wykorzystując któreś ze złącz w kompie USB/LPT/PS2
> wyprowadzić napięcie podłaczyć do 2 jasnych LEDów i przyczepić
> pod blatem. Ktoś już próbował takiego rozwiązania ?
> Z zalet to chyba przede wszystkim cena (bo i kabelki i diody
> [...]

Moze najpierw warto popatrzec na gotowe rozwiazania?
Wpisz sobie w allegro "lampka usb" i zobacz, moze cos ci spasuje...
np to:
http://www.allegro.pl/item150808702_super_jasna_lampka_usb_do_notebooka_wylacznik.html
http://www.allegro.pl/item152976390_lampka_3xled_na_usb_do_laptopa_info_mix_f_vat.html

Pozdrawiam