Re: GF6200 czy R9550?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 15:48:58 MET

http://www.playtool.com/pages/agpcompat/agp.html

> Dziś ta osoba ma przynieść instrukcję od płyty
> głównej do pracy to sam zobaczę co to jest za model - wiem tylko tyle,
> że to jakiś Asus ;) a procek z tego co kojarzę to był chyba Athlon lub
> Duron na bank powyżej 1GHz, jakieś 1,2-1,3 mi się kojarzy... w każdym
> razie był tam chyba Socket A.

            Przy tej czestotliwosci CPU to moze byc zarowno KT133A jak i
nForce2Ultra - Socket A to bylo bardzo uniwersalne i dlugowieczne
rozwiazanie - nawet do najnowszych plyt na NF2 mozna bylo wlozyc Durona
600, a ostatnie przed Bartonem Thbready dzialaly spokojnie
i na KT133A.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl