Re: GF6200 czy R9550?

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 06:00:08 MET

> Przy tej czestotliwosci CPU to moze byc zarowno KT133A jak i
> nForce2Ultra - Socket A to bylo bardzo uniwersalne i dlugowieczne
> rozwiazanie - nawet do najnowszych plyt na NF2 mozna bylo wlozyc Durona
> 600, a ostatnie przed Bartonem Thbready dzialaly spokojnie
> i na KT133A.

Trochę się pomyliłem, procek to Celeron bądź P4 1,7GHz a płyta to Asus P4XP-X na
chipsecie Intel 82845D, AGPx4 na 1,5V - przypomniałem sobie, że chyba starsze
karty jak i sloty AGP miały chyba "przerwę" na płytce na złączach chyba w innym
miejscu niż te nowe, przez co niemożliwe było podłączenie karty innego typu...
Acha, kolega wybrał jednak Saphire Radeona 9550 128MB. Z wyglądu karta powinna
pasować pod ten slot na płycie. Co sądzicie o napięciach? Tak jak napisałem,
płyta zasila port AGP na 1,5V.