Re: GF6200 czy R9550?

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 13:44:11 MET

> Napisz lepiej co to za plyta - na rynku jest mnostwo plyt AGP x8,
> a ze siedzi tam TNT2M64 jeszcze nic nie znaczy: u siebie w konfigu biurowym
> na nForce2 Ultra uzywam Matroxa G450, a na glownym konfigu na ULI1695/1673
> czyli chyba najnowszym z obsluga AGP przez ponad miesiac uzywalem TNT2PRO
> przed przesiadka na GF7600GS@GT.
>
> No i bzdura jest ze plyta z AGP 2.0 AKA x4 nie obsluzy karty AGP 3.0 w
> stylu R9550 czy GF6200: te karty moga dzialac z AGP 2.0 i 3.0 - zarowno na
> 0,8V jak i 1,5V.

A czy isnieje jakaś stronka gdzie można sprawdzić jakim napięciem jest zasilana
dana karta? Dziś ta osoba ma przynieść instrukcję od płyty głównej do pracy to
sam zobaczę co to jest za model - wiem tylko tyle, że to jakiś Asus ;) a procek
z tego co kojarzę to był chyba Athlon lub Duron na bank powyżej 1GHz, jakieś
1,2-1,3 mi się kojarzy... w każdym razie był tam chyba Socket A. Rano jak wrócę
z pracy to napiszę co to jest za model i jakbyście mogli mi poradzić to byłbym
wdzięczny.