Re: Teoria Serwisanta AGPx4 dziala jak x8

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 15:53:20 MET

Przemek <osoba@microsoft.com> wrote:

> najbardziej problemowe to byly chipsety Sis - nigdy nie potrafilem
> zrozumiec czemu ludzie podniecali sie np k7s5a ,
> jedyna zaleta plyty byla taniosc , poza tym same wady .

            Sam chipset nie byl taki zly, a na tamte czasy bardzo nowoczeny
(mutiol) oraz uniwersalny - SDR/DDR na jednej plycie - takich KT266A
bylo bardzo niewiele. Duzo gorsze bylo za to wykonanie w postaci wyjatkowo
padliwej plyty ECSa. Poza ECSem plyty na SIS735 robil chyba tylko Asus, ale
wystepowaly one w sladowych ilosciach. To troche tak jak z ULI1695 -
jedynym producentem ktory je robi jest Asrock - kilka rzeczy mi sie w tej
plycie nie podoba po przesiadce z plyt MSI i Epoxa zwlaszcza, ale to jest
niestety jedyny producent robiacy plyty na tym genialnym chipsecie dla
S939.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl