Re: perypetie "jaki windows" ciag dalszy:)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 14:59:12 MET

Dnia Mon, 18 Dec 2006 13:33:26 +0100, schizoidalna napisał(a):

> przegladajac sobie allegro doszlam do wniosku, ze
> ulepszenie mego kompa wcale nie jest taka droga sprawa - mozna lepszy
> procek wraz z plyta glowna kupic nawet za 20-30 zl.
> tylko, ze ja nie wiem co sie oplaca - zaledwie troche lepszy procek czy
> moze cos wyzej za troche drozej?

Źle kombinujesz. Za taką cenę nie warto wstawać z fotela, nic nie
zwojujesz. Kup na Allegro za 100zł płytę na Socket A taką żeby mogła
obsłużyć procki AMD do mniej więcej 2400+ i jakiegoś durona 800 za 50-60zł.
Masz wtedy z miejsca płynnie filmy a w przyszłości jak się wzbogacisz :) to
sobie kupisz szybszego procka/więcej pamięci. Jak ktoś nie gra w najnowsze
wymysły to jeszcze długo może jechać na Socket A.
No tak, prawda. Twój komp to AT... musisz jeszcze doliczyć skrzynkę i
zasilacz.

--
Jacek