Re: Rozdzielczość logiczna i ClearType na LCD 17

Autor: Kristian Tarnowski <kristian_tarnowski_at_op.pl.KASUJ>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 15:25:07 MET

> A gdzie kupiłeś 22 calową panoramę za 1500 zł?
> Ja aż takich nie widziałam!
> Może czas pozbyć się mojej 17 i kupić coś większego ;)

Coś nie kumam. Czytasz artykuły na proline a nie widziś u nich promocji.

Nie chciałem spamować na grupę, ale o markowym monitorze
to miałem na myśli iiyamę:
Tu masz za 1745 zł:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WSV-B

Rozglądaj się dokładniej tu jest info o promocjach na monitorki:
http://sklep.proline.pl/shop.php?id=news&subid=b_22_calowe_panoramy_obcinamy_cene_o_vat_b_rglxt9

Ciekawe tylko czy brać teraz czy już po świętach ;)
Bo promocja ponoć tylko do 22 grudnia!