Re: perypetie "jaki windows" ciag dalszy:)

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 15:23:16 MET

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Źle kombinujesz. Za taką cenę nie warto wstawać z fotela, nic nie
> zwojujesz. Kup na Allegro za 100zł płytę na Socket A taką żeby mogła
> obsłużyć procki AMD do mniej więcej 2400+ i jakiegoś durona 800 za 50-60zł.
> Masz wtedy z miejsca płynnie filmy a w przyszłości jak się wzbogacisz :) to
> sobie kupisz szybszego procka/więcej pamięci. Jak ktoś nie gra w najnowsze
> wymysły to jeszcze długo może jechać na Socket A.
> No tak, prawda. Twój komp to AT... musisz jeszcze doliczyć skrzynkę i
> zasilacz.

To wszystko wiem. Wytlumacze moze bardziej o co mi chodzi.
Sprawnego kompa dosc nowego posiada moj brat, i tam lece ze wszystkim co
u mnie nie idzie. A omawiany zlom stoi u mnie w pokoju.
Ale mojego szkoda mi wyrzucac, bo poznymi wieczorami lubie sobie usiasc
u siebie w pokoju, zalaczyc jakas klasyczna gre, albo film (te, wbrew
pozorom CHODZA mi dobrze, tylko, ze zacina np. co trzeci, trudno mi w
sumie wyliczyc, raz na 5 filmow pojda wszystkie, a innym razem chce
obejrzec, to np. tylko jeden w miare da rade).

Powiedzmy sobie, ze ten moj staruszek to takie hobby (choc nie do konca,
duzo uzywam Worda, a do tego nie trzeba mega peceta). Kasy na nowy
komputer wylacznie wlasny nie posiadam i nie wiem kiedy posiadac bede.
Ale jesli moge sobie odpuscic jedna-dwie imprezy na miescie;) i za
zaoszczedzone 40 zl ulepszyc tak komputer, by pograc bez przycinania w
HoMM IV i obejrzec te kilka filmow wiecej....

pozdrawiam
schizoidalna