perypetie "jaki windows" ciag dalszy:)

Autor: schizoidalna <nothing_at_special.mail>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 13:33:26 MET

Witam,

oto nadszedl ten dzien i zmobilizowalam sie by sfromatowac drania. jako
system obralam xp. na poczatku troszku opornie, wylaczylam kilka opcji
-ok, filmy chodza, gry chodza. ale dzwiek... jakies zgrzyty, pikania...
po wielu grzebaniach wyszlo ze xp nie chce po prostu prawidlowo
odtwarzac dzwiekow (czyli bez tych zgrzytow i pikan), choc ma karte
muzyczna czytal niby poprawnie. w kazdym razie - z takim dzwiekiem odpada.

idziemy dalej: win 2k
no tu dzwiek chodzil ok, ale znowu filmy za jasna anielke wcale odgrywac
nie chcialy. po wielu probach z kodekami doszlam do wniosku, ze to wina
systemu.

wrocilam do starego dobrego win98 i wszystko gra:)

i teraz tak: przegladajac sobie allegro doszlam do wniosku, ze
ulepszenie mego kompa wcale nie jest taka droga sprawa - mozna lepszy
procek wraz z plyta glowna kupic nawet za 20-30 zl.
tylko, ze ja nie wiem co sie oplaca - zaledwie troche lepszy procek czy
moze cos wyzej za troche drozej?

ktos by mi pomogl wybrac? przegladam te oferty na allegro od godziny i
juz glupieje - nie wiem co sie oplaca. (oczywiscie nie chodzi mi o
wskazanie konkretnej, bo i tak nie wiem kiedy dokonam zakupu, tylko
jakies propozycje jaki procek kupic)

przypominam swoj zestaw

celeron 333 mhz na plycie via apollo pro plus
pamiec 96 ram
grafika-savage4
muzyczna soundblaster 128
dysk 30gb (2 partycje)