Re: Przeciętna karta graf. do grania

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 17:29:16 MET

Sebastian <mail@mail.com> wrote:

> Jestem w dokładnie takiej samej sytuacji i po długich poszukiwaniach
> doszedłem do wniosku, że poczekam z zakupem. Teraz karta, wyraźnie
> lepsza od 6100 i z perspektywami, że przynajmniej przez rok będzie się
> dało na niej pograć w nowości na jakiś średnich nastawach to jakieś 500
> zeta :( (fabrycznie podkręcona 7600GS z DDR3)

            Ale pod co? Do plyty na AGP? Bo cena ~500 zl za 7600GS na to
wzskazuje. Zauwaz ze zadajacy pytanie ma plyte Gigabyte na AM2 z PCI-E x16
i tu jest taniej o mostek PCI-E-AGP. Taka grafike mozna kupic juz za ~360
zl. Sam okolo 2 tygodnie temu kupilem Palita 7600GS Sonic 256MB GDDR3
spokojnie chodzacego na 540c/800(1600DDR)mem [po modzie olowkowym na
rdzeniu pewnie wiecej, ale na razie nie mam za miaru tego robic - nie ma
potrzeby) dajac za niego w najblizszym sklepie 380 zl, a ludzie pisza ze
kupowali go za 356 zl brutto.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl