Re: Przeciętna karta graf. do grania

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 11:58:58 MET

Michal Bien napisał(a):
[...]
> Ale pod co? Do plyty na AGP? Bo cena ~500 zl za 7600GS na to
> wzskazuje. Zauwaz ze zadajacy pytanie ma plyte Gigabyte na AM2 z PCI-E x16
> i tu jest taniej o mostek PCI-E-AGP. Taka grafike mozna kupic juz za ~360
> zl. Sam okolo 2 tygodnie temu kupilem Palita 7600GS Sonic 256MB GDDR3
> spokojnie chodzacego na 540c/800(1600DDR)mem [po modzie olowkowym na
> rdzeniu pewnie wiecej, ale na razie nie mam za miaru tego robic - nie ma
> potrzeby) dajac za niego w najblizszym sklepie 380 zl, a ludzie pisza ze
> kupowali go za 356 zl brutto.

Nie AGP, też mam GA-M55plus-S3G, gdzie można kupić tego Palita za takie
pieniądze? Jeśli gdzieś w okolicach Zabrza to wiem jaki prezent zrobie
sobe pod choinkę!

Jak głośny jest? bardzo?
Wiesz może jak się ma jego prędkość do Galaxy GF 7600GS 256MB 128Bit
PCI-E DDR3 - fabrycznie: 500/1400 ?

Pozdrawiam
Sebastian