Re: Przeciętna karta graf. do grania

Autor: Sebastian <mail_at_mail.com>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 12:00:29 MET

Przemolo napisał(a):
> Ile musiałbym przeznaczyć pieniędzy na jakąś przyzwoitą kartę graficzną,
> dzięki której można by zagrać czasem w jakieś nowe gry typu
> Battlefield2, NFS Carbon, itp. na poniższym sprzęcie:
> - Gigabyte GA-M55plus-S3G ze zintegrowaną kartą GeForce 6100 (na której
> to karcie obecnie działam) ze slotem PCI-E,
> - Athlon 64 3000+ (1800MHz@~2230MHz)
> - 1GB RAM dual?
> Jaka karta byłaby tu najoptymalniejszym wyborem?
>
> PS: Gram dość rzadko ale obecnie chyba głównie wąskim gardłem jest brak
> karty graficznej. Czy za ok. 200zł jestem w stanie kupić coś znacznie
> [...]
Jestem w dokładnie takiej samej sytuacji i po długich poszukiwaniach
doszedłem do wniosku, że poczekam z zakupem. Teraz karta, wyraźnie
lepsza od 6100 i z perspektywami, że przynajmniej przez rok będzie się
dało na niej pograć w nowości na jakiś średnich nastawach to jakieś 500
zeta :( (fabrycznie podkręcona 7600GS z DDR3)

Pozdrawiam
Sebastian