Re: W jakiej odleglosci siedziec od panoramy 19" ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 20:30:25 MET

Telemach <tvforyouWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

> W jakiej odleglosci od panoramicznego LCD 19" powinno sie siedziec aby
> komfortowo i wygodnie pracowac na nim?

   IMHO standardowo, jak dla kazdego monitora tej wielkosci czyli ~50 cm.

>Czy lepiej zainwestowac w tansza panorame przykladowo :
> ACER AL1916WAS lub AOC 193 SW
> czy mocniejsza 17stke konwencjonalna ?

            A nie rozsadnej porzadna 19" 4:3? Ktos mi moze wyjasnic ta obledna
mode na komputerowe LCD panoramiczne? Wiekszosc aplikacji na PC dostosowana
jest do standardowych proporcji 4:3. 16:9 i 2,35:1 to proporce filmowe, a
filmy na TV, a zwlaszcza monitorze LCD wygladaja IMHO do d*y. Do tego
nadaje sie dobry monitor kineskopowy albo wyswietlacz plazmoy do HDTV,
ale reklama jak widac czyni cuda i ludzie masowo kupuja TV LCD. Jesli juz
mowimy o proporcjach w przypadku monitorow komputerowych to zdecydowanie
rozsadniej IMHO niz kierowac sie moda na LCD panoramiczne sprawdzic czy
mocowanie umozliwia obrocenie monitora i uzywanie standardowego 4:3 jako
pivot.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl